loading...
خاطرات رز سفید
فریاد عشق بازدید : 87 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

همیشه دعا کردم که مث قبل بشم اما دیگه اونجور نبود من کیلومترها از زندگی گذشته ام فاصله گرفته بودم تصمیم گرفتم شکست نخورم و شکست بدم با خیلا خوب شدمو دلشونو شکستم اما اشتباه میکردم خیلیا دوستم داشتن اما رهاشون کردم اما 4.4.91دلمو باختم و دوباره عاشق شدم الانم از عشقم خیلی راضی هستم حالا که فکر میکنم میبینم عشق چه چیز جالبیه الان کسی رو دارم که همه جوره باهامه دوستش دارم عاشقتم (رز سفید)

برچسب ها تلخ , و , شیرین ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگم چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 336
  • بازدید کلی : 5,398