loading...
خاطرات رز سفید
فریاد عشق بازدید : 78 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)
چند روزی بود آپ نکرده بودم دیروز با موتور میخواستیم بزنیم به یا ماشین و فوت بشم اما اینجور نشد.فقط افتادیم رو زمین و چند متری رو زمین کشیده شدیم بعد از شکست عشقی اولم همیشه آرزوی مرگ داشتم اما دیروز خدا رو شکر کردم که فقط دستم زخم شده ده دقیقه بعد از اینکه افتادیم زمین عشقم زنگ زد بعد از اینکه بهش گفتم افتادم زمین گریه کرد بعدش گفت که امروز میخواد ملاقاتم کنه امروز رفتم دنبالش با هم رفتیم بیرون دستمو نگاه کرد کلی گفتیمو خندیدم بعدش بردم رسوندمش خداحافظی کردمو رفتم دوست دارم(رز-سفید)
برچسب ها دوست , دارم ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگم چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 353
  • بازدید کلی : 5,415